10 Ocak 2012 Salı

Sudarshan Kriya nefes tekniği

Uzun zaman önce, ajansta çalıştığım dönemlerde arkadaşımda duymuştum bu tekniği... O zamanlar sadece duyduğumla kalmıştım... Ajans işleri çok yoğun oldğu için kendimize ve bu tür etkinliklere vakit ayırmak güç oluyordu...


Gel zaman git zaman iş değiştirdim, medyada işe başladım... nispeten daha insansı saat dilimlerinde çalışır oldum :)) ve kendime vakit ayırabildiğim için arkadaşım Peri'nin de gazıyla spora başladık... Ve hayat buymuş dedik... Korkum olan yüzme meselesini de çözdüm (hatta dalmaya bile geçtim) 


Bu gazla dedim ki insanin yapamayacağı şey yok :)) yeter ki istesin...


Dalış aşamasında da nefesin önemini anladım... Su altında nefeslerimi hissettim... Ve son zamanlarda da Selvin'in bahsettiği tekniği hatırlayarak kendisinden de bilgi alarak Art of Living' ten Arzu ile görüştüm... Telefonda sesi o kadar cıvıl cıvıl ve heyecanlı geldi ki daha merkeze gitmeden heyecanlanıp gitmeye karar verdik... Şirketten arkaşlarım Esra, Begüm ve Cem'de bana güvenerek eşlik ettiler :))  Keyifli bir dört günlük eğitimdi...


Teşekkür ederiz Arzu'ya... Ve aralarda bize keyifli mamalar ve bitki çayları hazırlayan Meltem'e de teşekkür ederiz...


Eğitimle ilgili bilgi almak isterseniz...
Arzu Özev
www.arzuozev.com
http://www.artofliving.org/tr-en











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder